måndag 17 december 2012

Julen närmar sig,

och jag tyar inte mer som Krösamaja i Emil sa!!! Förra veckan var nog en sån vecka som man helst vill radera från sitt liv!!! Men vi ska inte dra några växlar på det nu, jag får vara hemma och vila upp min onda arm någon dag nu, så orkar vi säkert resten oxå innan vi får lite ledigt till nyår, snacka om att jag längtar! HandbollsEM tog slut lite väl tidigt för Sverige, dock var det spännande mest hela tiden, och det är ju såna matcher man vill se, inte utklassningsmatcher, och finalen, vilken match, grattis Montenegro, och säga vad man vill om domarna, men dom var nog lika kass åt båda håll, så det är bara för Norge att bita i det sura äpplet och komma igen, vilket dom gör, fast jag tycker nog att Sverige och Danmark har något bra på G, så vi får väl se... Efter att det har snöat och varit kaos i hela landet, så bestämde någon att det skulle regna igår, så nu hatr vi nästan ingen snö alls...jaja bara det blir en fin julafton så får det väl vara så här då! Har något fel på bilderna i den här datorn, kommer inte åt dom, vet inte vem som kan ha gjort så, inte jag i alla fall!!! Ha en fin arbetssam vecka där ute, på återhörande, AEL

1 kommentar:

  1. En vecka till sen är det jul... Vi kämpar vidare.. Var rädd om armen nu. Kramar

    SvaraRadera