onsdag 3 april 2013

Påsken kom och gick,

det är bara den lille som har påsklov fortfarande, vi andra jobbar, men faktum är att det är lite lugnt den här veckan, så imorgon tänkte vi oss ut igen med det rullande motorhemmet, men se då fick han den lille ett spel, så vi får se om vi väntar tills på fredag med att åka, vi tänkte ju att det spelar ingen roll var han sitter, bara han har uppkoppling på datorn! Jaja, kanske onödigt att åka med två bilar... Annars är det väl som vanligt, fast ändå inte, förlusten av ett barnbarn känns fortfarande, och de unga tu har det väldigt jobbigt fortfarande, och det är inte lätt att trösta dom, alla ord låter bara blabla och man kan ju inte gråta hur mycket som helst, jo det kan man nog!!! Nu börjar det bli lite varmare ute, men jag tar inte fram någon vårjacka än!! Om 1 ½ - vecka ska vi träffa goda vänner igen, om inget oförutsett händer, men det tror jag inte, har redan gjort upp liten lista på vad som ska handlas, och vad som ska planeras, dvs vad det gäller resor i sommar, ja vad blir det? Med ganska stor säkerhet kan jag säga Grekland, det är nu man ska ha många pengar och växla!, men det löser sig säkert det med! Deklarationen kom ju igår, och jag har i alla fall råd att unna mig en resa till Grekland! En liten bild, vi får se vad det blir... !! Det här är ett ställe vi kan tänka oss att åka till i sommar!!! Ha en fortsatt bra vecka, arbetssam sådan, på återhörande, AEL

1 kommentar:

  1. Vi får planera nästa helg..
    De har lovat 15 + och sol dit vi ska.. Taget... Midsommar hade du nåt om det så ta med det...
    Kramar

    SvaraRadera