torsdag 6 december 2018

Fram och tillbaka

Det kan man lugnt säga att vi sysslat med i höst!

Besök hemmavid i slutet på oktober, fin dag i fina Götet

Blev en tripp upp till Stockholm och goda vänner💙 lite bilder på det...

Mycket god mat och mycket skratt, vi ses snart igen på förhoppningsvis varmare breddgrader☀️😎

Innan vi drog upp till ön för mer jobb hann vi träffa bröderna brothers...

Jobb och fint väder på bästa ön, Bohus-Malmön i början på november, men det var nog kallt att bada...

Hem igen, och fars dag firade vi genom att se på handboll live, Sävehofs damer mot Rostov-Don, det gick sådär och vi var mest nöjda med att få se de ryska stjärnorna som nu gör succé i EM!

Tog flyget till Barcelona, hämtade husbilen där den stått i några veckor och åkte ett par mil söderut,

Vi åkte mot Valencia, men väder och vind och vännerna längre söderut drog, men vi stannade på en ställplats i Tavernes de la Valldigna, tyvärr verkade det vara ganska dött där, men fin strand och säkert bra tidigare på säsongen, lite bilder på resan ner dit,

Vi fortsatte förbi Calle och hamnade i Benidorm, på camping El Raco...nu har vi varit där och nu vet vi vad tycker... men, vi träffade goda vänner och vi fick uppleva engelsmännens Fancy Dress Party! Jösses, vilket drag och vad folk klädde ut sig, plus för att de verkligen gick all in👍

Tur vi hittade till gamla stan i Benidorm sen på kvällen och fick goda tapas,

Färden gick nu vidare och såklart hamnade vi i Rincon de la Victoria!

Väl där hamnade vi bredvid en snygg Frankia som inhyser boihusbil- bloggen, dvs Anna och Roger! Fint att träffa dom igen🚍
Här känner vi oss som hemma, och flera från förra året är här igen, kul!

Ni ser att det bara var en cykel på bilden va? Roberts och tre andra blev stulna en natt...lite krångel med papper och sånt, tur vi har min att cykla till affären med!
Anna och Roger hyrde en bil och vi följde med en dag, det blev en fin by uppe i bergen, Frigiliana

Tänk er den i solsken...
Vi fick skjuts till Nerja där vi träffade vänner från Götet, dom hyr en väldigt fin lägenhet, bilder därifrån

Som ni förstår av bilderna hade vi inte så bra väder den här omgången i Spanien, men det har regnat väldigt mycket över hela landet och så här ser det ut på många ställen...

Givetvis kom det fina vädret när vi åkte hem...vi har nu jobbat det sista och sagt hejdå till ön, men vi kommer tillbaka...

En snabb resa till min hemstad Sundsvall har det också blivit, nu väntar lillejul med barn och barnbarn, sedan...

Avslutar med en fin solnedgång från Skara-trakten, må väl alla och ha en fortsatt fin december, på återhörande, AEL