tisdag 30 oktober 2012

Min lilla skit fyller år,

15 år!!! Snacka om att han blivit stor och det snabbt! Efter en lugn helg där vi alla tre försökte kurera oss är det ny vecka och redan tisdag! Ikväll blir det kalas för den lille och vi får se om det kommer någon bild från det imorgon! Den store med fru ska åka till Miami imorgon, känns sådär med tanke på vädret, även om New York ligger långt därifrån så känns det som vad som helst kan hända därborta, men jag får väl hålla tyst och inte tjata så blir det nog bra... Hösten är verkligen här, och vi som kör med det rullande motorhemmet hela året får nu lov att fixa lite, så värmen stannar i bilen och inte pyser ut någonstans! Har köpt en fläkt som ska hjälpa till lite, får se om det blir något mer, nya fina filtar köpte vi i helgen, måste bara fixa kuddar också så är jag nöjd! Till helgen åker vi nog till Malmö och tittar på utställning om Tutankhamon(stavning?), det låter bätre än Stockholm och en galen spelmässa, risken är väl att den lille bkir besviken, men han brukar inte vara sån så länge så det blir nog bra, fast allt hänger ju på om den käre maken kan vara ledig förstårs! Nej, dags att gå till jobbet, och det känns sådär, har känning av mina lungor nu, och ja, jag ska gå till läkaren Aila!! Tyvärr har alla besök hos tandläkaren den här hösten gjort att jag inte känner mig bekväm med sjukvården just nu, men får väl bita i det sura äpplet! Ha en fin arbetssam vecka, på återhörande, AEL

1 kommentar:

  1. Grattis till dagens kille. Hoppas ni slupper regnet till helgen och kör försiktigt..
    Kramar från oss

    SvaraRadera