söndag 2 december 2012

Första advent,

och vintern har kommit! Fast vi har inte fått någon snö än som resten av landet, men det kommer väl! Lite adventsfint har vi gjort här hemma, men även framkallat en bild från Grekland på en canvas-tavla, den blev bra, så nu vet jag mitt nya liv, fotograf, wish anyway...
nästa bild
och en bild till
så har vi alltså kommit in i December, mycket jobb men också mycket kul. Min kära man överraskade mig häromdagen, han har bokat in oss uppe i Hamra Tänndalen över nyår, givetvis med det rullande motorhemmet, så nu har vi krypavstånd både till backen, längdspåret och restaurangen!! Det gillar jag! Så nu får det verkligen gå fort fram till jul, fast den firar vi hemma med tjocka släkten, få se hur många som kommer... Veckan som kommer har vi mycket att göra, men det viktigaste av allt, DamhandbollsEm börjar!!! Ni vet ju att jag blir som tokig när det är handboll...De stora spelar idag, men vi har en deal, jag håller mig därifrån så vinner dom!!! Glad att Grekland får hjälp av oss andra i EU, hoppas de förvaltar det bara, tänk det vore en dröm att få vara där halva året och bara fotografera massa härliga bilder som man förhoppningsvis kan sälja till någon blaska, som tavla eller vykort, och sedan tillbringa vår vinter, alltså där vi har riktig vinter i Sverige några månader och ta fina riktiga vinterbilder, I have a dream... Ha en fin fortsättning på första advent, en arbetssam vecka, på återhörande AEL

1 kommentar:

  1. Underbar cancastavla... Bra ide'. Hoppas ni får snö snart. Det är så vackert och ljust nu när den kommit. J klarade sig riktigt bra nu i veckan.
    Kramar

    SvaraRadera