tisdag 5 april 2016

Vintern 2016

Nu testar vi igen...



Det verkar som jag kommit på det här med bilder från plattan också...här är bästa barnbarnet tomte på förskolan😍

Jul och nyår tillbringade vi till fjälls, yngste sonen och kära maken åkte buss hem från Tänndalen på annandagen, det tog sin lilla tid...själv var jag kvar och myste med långa promenader och bra böcker!







Härliga dagar hade vi även sedan över nyår då kära maken kommit tillbaka till mig och husbilen! Då åkte vi skidor också😁



Men nu var det kallt, och vi ville börja åka hemåt, blev dock ett stopp i Mora,



Fint men kallt!

Var även snö här hemma och mer kom det, kära barnbarnet och jag gjorde snögubbe vid deras nybygge!




Sedan i februari var det dags för favoritmässan, Greklands panorama, roligast var att träffa Goa vänner,



Men vi träffade också många trevliga människor på mässan,



Bland annat bloggarna från WWW.freedomtravel.se och även WWW.mittgrekland.se det gör vi gärna om!

Några resor med husbilen i närområdet har det också blivit,


3 kommentarer:

  1. Glömde ju säga att min reseberättelse finns nu på www.mittgrekland!!!

    SvaraRadera
  2. Ja då var vi med på er blogg. Man tackar. Snart får vi ses igen.
    Kramis

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Jag har läst din reseberättelse från Grekland där vi med varit och ska i år med och skrev ett messenger till dig på fb men du kan nog inte se det. Är själv en husbilstok ;) och undrade om vi kunde ställa en del frågor. Vet inte riktigt hur man följer här? Jag heter Paula Bergström och bor i Landvetter

    SvaraRadera