lördag 20 oktober 2012

Lördag, och vi gör inte

så mycket! Veckan har gått fort faktiskt, det blir ofta så när man har att göra... Kära maken jobbar idag med, och imorgon, så vi väntar till nästa helg innan vi drar ut med det rullande motorhemmet igen, blir nog Alingsås och lite "lights" och sedan Hjo för att se på handboll på söndagen, men det är nästa helg det! Killarna i K spelar ju idag också, men dom förlorar bara om jag kommer och tittar på dom, så jag stannar nog hemma idag, kanske, vi får se... Slötittar på damernas triathlon VM, vad duktiga dom är, tänk om man kunde orka så mycket som dom gör, och gärna ha lite av deras kropp också, haha, den lille tjatar att jag ska följa med till gymmet, men det är inte min piece of cake, kan vi säga, får väl plocka fram stavarna som ligger i det rullande motorhemmet och börja använda dom!!! En liten bild får vi ju bjuda på idag också,
den lille fick en klippning och ny hatt förra veckan, så nu får jag inte ha platt-tången ifred!! Nej nu ska jag sätta på kaffe för den kära maken kommer hem, så nu blir det lite lördagsmys, ha en fortsatt fin helg alla, på återhörande AEL

1 kommentar: