måndag 8 oktober 2012

Om,

jag/vi någonsin ska flytta, så blir det till detta huset!
Ligger på den lilla turistvägen mellan Aeropolis och Kalamata, inget för höjdrädda! Helgen tillbringades i vårt mobila hem, och det är nog bäst! Trevlig samvaro med goda vänner, synd att det är så långt mellan oss, annars hade vi dragit ut dom på fler husbilsutflykter, men den som väntar på något gott...osv. Helgen avslutades med hysterisk tandvärk, som tur var fick jag det åtgärdat igår em, men det gjorde ont halva natten, och sen måste jag tillbaka om en vecka, sen ska jag inte gå till henne på minst ett år!!! De två stora lyckades vinna hemma i fredags, kul, och att de fick göra mål båda två också! Få se vad som händer i helgen, om vi ska se någon match, fast den kära maken jobbar, så då får jag väl gå själv. Oj, nu blev klockan mycket, ha en fin arbetssam vecka, på återhörande, AEL

1 kommentar: