tisdag 7 februari 2012

Det blev en

riktigt skön slapparhelg!
Fick fint besök från Stockholm i fredagskväll, min kära, kära kusin och hennes man, det var så roligt och tjöta med dom, kul att deras tjejer spelar handboll också, så vi har ju lite att relatera till, sedan var hon min bästa vän när jag var liten!!

Lördagsmorse var vi uppe tidigt, men det blev ingen skidåkning för nu har kylan kommit, så vi drog uppåt kusten, och visste inte riktigt var vi skullehamna med det rullande motorhemmet!

Det blev en sväng till ett vintrigt Lysekil, först fikade vi goda semlor, efter det blev det en lååång promenad i solskenet, givetvis var julklappskameran med! Var ju på kurs för två veckor sedan, så nu ska det fotas!!!

Det blev lite häng på nån pub också med den stores fru och hennes pappa, kul!
Kvällen tillbringades framför tv:n, men jag kan nog säga att jag tittade inte så noga på melodifestivalen, tyckte att de som gick vidare var helt rätt, annars inte min smak...

Söndagsmorgonen blev lång och skön, lite rått väder ute, och det varnades för snö, så vi drog så sakteliga hemåt, så mycket snö kom det inte men kallt var det hemma!

Vi bestämde oss för att gå och se när Sävehofs damlag mötte Viborg från Danmark, där två, snart tre?, fd sävehofspelare numera huserar, kul att se tjejerna, synd att Sävehof inte fick någon poäng med sig, men viborg är nog lite bättre, fast de underskattade Sävehof lite, men lär nog ha gjort sin läxa till returmatchen hemma i Danmark i helgen!!

Mellansonen har flyttat hem igen, med allt vad det innebär...Så nu är det jobbsök som gäller!!!

Redan tisdag, på återhörande, AEL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar