måndag 17 oktober 2011

Bara fotboll

överallt! Det är bottenstrider och strider om Europa-spel och EM nästa år, jag blir tokig, det har varit mycket fotboll nu kan man säga, kul dock att Sverige är klara för EM, bra gjort Elmander och co!!!

Det har gått ytterligare en vecka, och lite till sen sist, vi hade en väldigt lay-back weekend, tog det motordrivna hemmet och åkte söderöver, tyvärr kan vi ju inte åka så långt som alla pensionärer, men det blev en härlig solig och lat helg i Helsingborg med omnejd, vi turade till Danmark var till Mölle och sedan Kullens fyr, Kulla-mannen ni vet...

Det bästa var nog fikat på Skummeslövs strand, där kan man köra ner på stranden och ställa sig, det blåste ingenting och solen strålade, hade gärna stannat där, men plikterna kallade och väl hemma var det som vanligt igen, fast inte ändå, för lille C var fortfarande borta, så vi fick en skön avslutning på helgen i vår soffa framför platt-tvn, vilken vi aldrig annars får använda....

Och det bästa med helgen var att K lyckades vinna borta när jag inte var med, så vad betyder detta, jo att jag håller mig därifrån när de spelar matcher så vinner dem!!!

Ha det bra ute i höstmörkret, här har de lovat riktigt skitväder, så vete sjutton om jag går till jobbet med den hostan jag har...

På återhörande, AEL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar