lördag 1 oktober 2011

Skämmes ta mig faan...

Ja, det gör jag,vet mycket väl hur klimakteriet stavas!! Men lyckades alltså i mitt första blogg-inlägg att stava fel, måste vara rekord, skämmes A!

Idag har vi lördag första oktober, var tar tiden vägen?
Skulle ju sitta och titta på vågorna och sola lite med gott kaffe och lite kaffebröd, nejdå, nu är vi på jobbet, men det är bara R som jobbar! Jag sitter framför datorn, inte ovanligt, och försöker uppdatera mig vad som händer i världen, speciellt handbollsvärlden, och måste säga att HEH, som är elitföreningarnas hemsida har noll koll, går in på handboll i media och hittar att en viss svensk i Tyskland, som antagligen dragit upp sin korsbandsskada, är nära comebacken eeh, HEH, lite fel kan man säga...

Så snart vi är färdiga här ska vi faktiskt ta oss en tur ut på staden, dvs vårt kära Götet, fast egentligen känner jag inte för att gå speciellt långt, har ont i knäna och även hälsenan på höger ben, så det får bli en kort promenad med mycket kaffe på ett fint ställe där man kan sitta länge...

Sedan är det dags för match, och det blir upp till bevis för pojkarna i K när de andra pojkarna i K från Skåne kommer på besök! Ska bli kul anyway, sedan ska vi jobba lite igen, och sedan blir det nog en tur till ljusstaden Alingsås, det är faktiskt fint där med alla ljus som de har runt om i hela stan(stad och stad, håla kanske?), i vilket fall blir det en tur med husbilen dit, får se om vi är ensamma där, om alla andra kanske är på Öland på skördefest? Fast vi hade faktiskt två bilar till bredvid oss imorse ute i Marstrand trots det dimmiga vädret, men de drog också därifrån, och solen kom ju fram när vi närmade oss vårt kära Göteborg!

Ha en bra lördag, det ska jag ha, på återhörande AEL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar