söndag 9 oktober 2011

Var tar tiden vägen,

en hel vecka sedan jag skrev...
Inte har det varit mer än vanligt heller, så vad ska man då skylla på?
Jo, jag får inte ha datorn ifred, eftersom son nummer 2 har invaderat källaren där vår stationära dator står, så slåss jag om den bärbara med son nummer 3! För hans dator är så seg och gammal och ful och och bara så kass!

Veckan har varit som vanligt, nej den gick faktiskt ovanligt fort, tack för det!
Eftersom R har jobbat hela helgen, så har jag och nummer 3 bara slappat och tittat på film och haft det allmänt skönt, tvättat sju tvättar, diskat, lagat mat, ja ni vet, det man måste göra...

Igår var vi dock på handbollsmatch, men den är inte mycket att skriva om, K förlorade igen, denna gången tack vare två helt imkompententa domare, fast de behöver nog tänka över sin spelidé K också, så det är väl tur att de ska spela borta nästa gång, då kanske de vinner...

Kul var det att träffa sin svärdotter dock, hon som är gift med nummer 1, och som nyligen var till NY!! snacka om snygg väska hon köpt...Men jag ska nog tjata om Köpenhamn till nästa helg, så får jag också lite storstadskänsla!!!

Inte mycket att orda om, på återhörande, AEL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar