lördag 22 oktober 2011

Lördageftermiddag

sitter och tittar på de svenska handbollstjejerna, som har börjat matchen mot Tjeckien bra, hoppas det håller i sig!

Som tur var gick jag inte på den andra handbollsmatchen, för K lyckades med bedriften att förlora den tredje hemmamatchen oxå!! Vet inte riktigt varför de coachar som de gör, får väl höra sedan vad det var som inte funkade idag.

Snart ska vi iväg med det rullande motorhemmet, men det är ett jävla väder, så var vi ska vete sjutton, kanske Alingsås igen, undrar om vi inte är förtjänta av ett restaurangbesök idag?
R har ju jobbat som en blå den här veckan, själv har jag hållit mig ovanför isen men inte mycket mer, förkyld som tusan, och sur som en ättika, jävla kärringfasoner kan man säga!

Har packat allt, och väntar nu bara på att R ska komma hem, men jag vill gärna se klart tjejernas match så han behöver inte skynda sig så mycket...

En vecka kvar till den lilles födelsedag, vilken lista han har skrivit! Men vi vet väl vad vi ska köpa, sen om det duger, det får vi se den dagen. Frågan är vilken dag vi ska ha kalas, storebror spelar match på söndag plus att R jobbar, så det blir nog på lördag, om de andra i familjen kan.

Ett blaha inlägg idag, men vädret inbjuder inte till något annat, så vi får se om jag skriver imorgon efter att vi kommit hem, och då kanske har något roligt att skriva....

På återhörande, AEL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar