torsdag 10 november 2011

Veckan som inte

blev som jag tänkt...
Måndag var okej på jobbet, lite väl lugnt kanske, tisdag var det lite livligare och jag får en skärande smärta i ryggen/sidan, som bara blir värre ju längre tiden går, så på väg hem sitter jag som ett s i bilen!

Det blev fleece-tröja, filt och väldigt mycket ta det lugnt på kvällen, och det blev inget jobb resten av veckan, idag har vi torsdag-kväll, och så fort jag sätter igång med något så får jag ont, men jag har tagit reda på vad det var, njursten, men man kan försöka bota sig själv med värme, smärtstillande och att dricka mycket, så det har jag gjort nu i två dagar!

Imorgon stannar jag hemma från jobbet för att bli bra, dvs jag har inte lika ont längre, men tänker inte stressa upp mig för en dag, när jag har hela helgen att vila på, det får bli en bonusdag helt enkelt, jag vet att jag sviker de på jobbet, men min kära son fixar det åt sin mamma och jobbar!!

Vad helgen har i sitt sköte det vet ingen, på återhörande AEL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar