onsdag 28 mars 2012

Att man inte lär sig,


att hålla tyst när man ska, och prata när man ska, jag är inte världens bästa på det, jag vet!!!

Det blev inget land förra helgen, först mådde jag tjyvis på fredagen, så den store fick jobba, tack tack!
Sedan orkade jag inte åka nånstans, utan jag satt på verandan hela helgen, uppkopplad mot USM i handboll, där min kusins tjej spelade finalsteget med Tumba, och de vann, helt otroligt roligt!!!

Den här veckan är en mellanvecka, alla väntar på slutspelet i handboll, och vissa väntar på att det ska bli påsk nästa vecka...Vi har go personal som ska jobba på långfredagen och annandagen, så det innebär att vi får fyra lediga dagar, jippie! Och med all säkerhet så går nog det rullande motorhemmet norröver, vi vill se snö, och gärna sol!

Börjar så smått planera för sommaren, det blir Grekland, om det inte händer något väldigt allvarligt på den fronten, skulle inte tro det, men man vet aldrig.

Ett litet fjuttigt inlägg idag, har inte någon inspiration, kan bli så ibland...

På återhörande, AEL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar